otrdiena, 2010. gada 7. decembris

Jokotāji un izjokotie

BĀC, kā vīrs mani tikko piečakarēja! Viņš laulības gredzenā katru gadu ieskrāpējot robu, lai neaizmirstu, cik gadus esam precējušies! Un es ņemu un noticu ar! Ak, vai, kad es beidzot vairs neiekritīšu!

Bet tā taču ir, ka gribas izjokot tos, kuri uz jokiem uzķeras. :D Es esmu īstais mērķis. Es patiešām kādu laiku domāju, ka buldogus taisa tā, ka ieliek kastē un nocērt astes, un tad tie no sāpēm triecas ar degunu sienā, un saplacina degunus. :D Labi, lai mazliet sevi aizstāvētu, pateikšu, ka tas bija tālā bērnībā, un to man iestāstīja tēvs.

Nemaz tik lētticīga neesmu, bet tādā tehnikas un zinātnes jomā, kur es zinu, vīrs orientējas labāk nekā es, es patiešām ticu tam, ko man stāsta. Ko stāsta viņš. Izredžu citiem tā iznest mani cauri, kā tas izdodas manam vīrietim, nav. Nav tik lielas.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru