ceturtdiena, 2011. gada 17. februāris

Mīlestība...


flickr.com

***
Man jautāja - kā es varu būt droša, ka esmu sastapusi savu mūža mīlestību. Nevaru, mīļie. Nevaru būt droša. Viss ko es varu, ir atdot sevi mirklim un priecāties par to, kā mana šī brīža mīlestība aug augumā. Par to gan es esmu droša.



***
Cik maz gan vajadzīgs
Lai stiprākos mūrus
sagrautu putekļos.

Cik maz gan vajadzīgs
Lai cilvēks lidot spētu
septītajās debesīs.


***
Man teica - Debesis aukstas, Dzīve ir nežēlīga un Cilvēks Cilvēkam vilks. Es noticēju... Līdz nāca Viņa. Viņa - Mīlestība. Un mani sasildīja...


***
Bērzu pumpuru balsis sadzirdēt
nevar
ja spēka nav pašam
par pumpuru būt
un otram ļaut
saulei kļūt.


***
Mīlestības ir kā pogas. Citam tā poga koša un liela, lai tikai citi pamanītu un jau pa gabalu redzētu - O, paskat, kā šiem Tā mirdz! Bet citiem pogas izskats ir mazsvarīgs. Tie sapogājas un iet pa pasauli kopā. Vēsture rāda, tās mazākās, necilākās pogas izrādās tās stiprākās.


***
Tavs siltums apskauj
manas domas
kā saulstars
es griežos
pret sauli
pret dzīvību


***
iedegās gaisma
kad uzlika roku
nevis kā parasti
sita
ar koku.


***
Mīlestību izmērīt nav iespējams. Jo mīlestības termometrs lēkā kā uz batuta nokļuvis. Brīdī, kad liekas, mīli TIK daudz, izrādās - spēj mīlēt vēl mazliet, tik nevajag apstāties.


***
Zini, kas apliecina mīlestību? Ne jau vārdi skaļi vai serenādes pusnaktī zem loga. Mīlestība kā cīrulis iedzied pavasari un tad.. tad trauc pretī saulei, arvien augstāk un augstāk...


1 komentārs:

  1. DESDE HORAS ROTAS

    TE SIGO

    COMPARTO ILUSION : RAKSTIJA ILZE.


    ((((((( ORBAYU
    AL
    DIA )))))))))))))))


    ...ARDE en mí el dia acuestas
    pues esta noche loca de mí
    contigo no pasé...y ¿cómo ?
    ! sí ! un sitio sitiado de cables
    adioses batas blancas
    adioses olor a tortillas
    adioses billetes de autobús
    adioses lagrimas al cerrarse
    puertas cocina e irse en colas
    lejos ...y cerca del lugar.
    Amanece hielo helado
    fuego del avión alado
    y con el LIBIA entre avatares
    y el humo de la pólvora agrede
    a las nubes que suaves se posan
    a mi vera al salir con el desayuno
    rutes platos bombas
    y recién papel prensado que se amontona
    y habla de allí y ...no de aquí
    trae trae trae...rumores
    traen traen traen ...negros lazos
    aplazos que las zarzas de marzo
    dan por adelanto un campo batido de abril
    y mientras en el arreyano su arrecife
    muestra la luna llena llorando
    laca por plata ...y el oro desde que me fuí
    y esta noche amor mio ...sin tí allí la pasé...




    Con afecto a tod@s, PAZ PAZ PAZ .



    Salud@s :



    j.r.s.

    AtbildētDzēst