pirmdiena, 2011. gada 21. marts

Spamojam?

Pagājušo nedēļu lasīju, ka kāds ir iekļuvis vienā draugiem.lv kontā un sasūtījis visiem spamu. Cilvēks sašutis, jo, protams, visi tagad dusmīgi uz tādu spamošanu, izslēguši viņu no domubiedru grupām... Atceros, kā nodomāju, ka draugi taču ir savējie, viņi jau nu uzreiz saprastu, ka tur kaut kas nav lāgā, ja cilvēks, kas nekad nav ar tādām lietām nodarbojies, nu visiem sūta bezsakarīgas vēstules. Kas tad tie par draugiem...

Bet HA! Šorīt atveru epastu un man divi ziņojumi, no kuriem viens no Swedbankas info - esam saņēmuši Jūsu vēstuli, atbilde būs tad un tad... KAS TAD NU? Neko neesmu uz swedbank sūtījusi, lasu tālāk - pirmkārt, izsūtīšanas laikā es saldi čučēju, un otrkārt - kas tas par stulbu tekstu??? (linkus noņēmu un neiesaku Jums kopēt un skatīties, kas tur īsti ir. Es pati to nedarīju, un šitādas vēstules nekad nelasu)

>Hi
>How are you?
>Just a couple of days ago we bought an Apple MacBook Pro MC024LL/Afrom ! this website www.sneee.com<http://www.sneee.com/>
>It is indeed a fantastic machine, though it will take some time to get used to the new system. Wireles mouse and keyboard. Nice design.
>and I love it. I paid $1260US all charges included the chose to use the Core 2 Duo but that's not all bad. This is a stable, cool running, capable processor. I use this mostly for work where stability, battery life, portability, and longevity are the most important things to me. I rarely play games. I especially like the backlit keyboard. if you want to get one.you can check it out .
>
>regards,
>Ilze Lipska

Uzreiz arī atklājās, ka viena draudzene ir saņēmusi šo tekstu uz savu e-pastu, un, protams, domāja, ka es esmu tā rakstītāja :D , tagad man ir aizdomas, ka to iespējams ir saņēmuši visi. Pilnīgi visi. :( Diemžēl. Vienīgais ko es vēl naivi ceru - ka ne visi uzreiz padomās, ka tā esmu es.

Bet nu par draugiem viena lieta - tie pajautātu, kas tas bija par ziņojumu, es varbūt mēģinātu taisnoties un paust savu sašutumu par šitādu cūcīgu rīcību, bet ko tādas iestādes kā banka padomās? Ja viņi ik pa laikam saņem, nu tad jau ignorēs arī manējo e-pastu. UUUU.... Un man taču adrešu grāmatā pilns ar e-pastiem, uz kuriem esmu rakstījusi, bet kuru īpašniekus vaigā nepazīstu. Njā, forši. Reklāma man nu ir pa pirmo - spamotāja.

Sekundārs, bet ne mazāk svarīgs jautājums, kas nu ir pacēlies virs horizonta - cik drošs ir mans gmail konts? Vai kāds tajā ir iekļuvis? Vai sūtīts no citurienes?

7 komentāri:

  1. tas ir vīruss Tavā datorā visticamāk. Neviens nepadomās, ka Tu spamo, jo šī ir automātiska izsūtīšana. Nekreņķējies, kam negadās :)

    AtbildētDzēst
  2. Kā no tāda vīrusa var tikt vaļā? Tas jau nozīmē, ka kaut kas tāds var drīzumā atkārtoties, ne?
    Pluss - tikko atklāju, ka pēdējo mēnešu sarakstes e-pastā ir izdzēstas. :(

    AtbildētDzēst
  3. izrādās gmail bijuši darbības traucējumi un daudziem lietotājiem pazudusi sarakste. Iespējams, tas ir Tavs gadījums. Lasi šeit: http://www.apollo.lv/portal/news/articles/230896

    Vai Tev ir kaut kāds intivīrusu programmnodrošinājums?

    AtbildētDzēst
  4. Vakar datoram palaida kaut kādu programmu, bet tā neko neatrada.

    0.29%? Un es viena no tiem? Nu gan forši! Ko es tādu izdarīju? Skaidrs, tātad cerēt uz to, ka parādīsies visa zudusī informācija atpakaļ, ir bezjēdzīgi.

    AtbildētDzēst
  5. Pag. Bet tas par Gmail ir 28. februāra raksts. Man jau tas viss notika naktī no svētdienas uz pirmdienu.

    AtbildētDzēst
  6. vai esi pārliecināta, ka tas nenotika agrāk?

    Es mēģinātu uzrakstīt gmail atbalsta dienestam, ja sarakste ir svarīga.

    AtbildētDzēst
  7. 100% esmu pārliecināta, jo man 20 martā vēl bija visi e-pasti, bet 21. martā nebija neviens no pēdējā laikā saņemtajiem.

    AtbildētDzēst