trešdiena, 2011. gada 13. aprīlis

Absolūts cūcības likums

Kāpēc vārds "cūka" ir ieguvis tādu tā kā netīrības, un pat neveiksmes nozīmi? Cūka taču ir apburošs dzīvnieks, tagad pat cilvēki suņu un kaķu vietā izvēlas dzīvot kopā ar cūku.  Paskatiet šo bildi! Vai nav mīļi?

(pigofknowledge.blogspot.com)
Bet lai tur kā būtu ar to vārdu nozīmi, cenšoties par pašām cūkām nedomāt, tāds cūcības likums patiesi pastāv. Ir lietas, kuras notiek TIK reti, bet tās noteikti notiks tieši tad, kad to vismazāk vajag. Kaut vai tagad - man saplīsa fotoaparāts, un tas notiek nevis tajā nedēļā, kad esmu nogurusi un man no virtuves gribas turēties pa gabalu, bet tieši tajā nedēļā, kad man ir galva pilna ar idejām un gribas eksperimentēt un šķiet, ka visu dienu varētu visiem taisīt ēst! Še tev - nav fotoaparāta, lai varētu arī ar savām idejām padalīties. 

Ja es būtu pesimists, es noteikti domātu, ka Visums jūt, ka kaut ko ļoti, ļoti vēlies, un speciāli liek Tev kāju priekšā. 

Labi, ka neesmu pesimists! :D 


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru