pirmdiena, 2011. gada 24. janvāris

7 lietas par mani

Pirmdienas rīts. Stafete. Tādi dīvaini jautājumi, kurus atradu ŠEIT,  un cik noprotu, kāds vēl uz tiem noteikti ir atbildējis. Kāpēc tieši šādi jautājumi, nezinu, un šobrīd nav laika meklēt, kurš ir tos radījis. Ko šīs lietas tādu būtisku par mani atklātu, arī nezinu (apturu tieksmi pateikt - neko diži lielu). Pirms kāda laika apkārt ceļoja 13. jautājumi, uz tiem atbildēt bija tīri interesanti. Gluži kā vecajos skolas laikos, kad apkārt ceļoja atmiņu klades, tik man nav ne jausmas, kur kāda no manējām ir iebāzta. Visādus citādus sīkumus esmu atradusi, bet tās klades ne.

“7 lietas par mani”.


1. Kas ir pirmā lieta, ko tu iedomājies, kad piecelies no rīta?
Šobrīd diemžēl - ak, kaut varētu vēl pagulēt. :D Es vienmēr esmu bijis cīrulis, bet tagad, kad esmu kļuvusi par mammu diviem maziem cilvēciņiem, miegs ir pacēlies gluži vai zelta vērtē.
2. Pirmā lieta, ko tu pamani pretējā dzimumā?
Kopainu un rokas. Ja tā pasmietos, varētu teikt, ka tas ir mans fetišs :D Ja man nepatiks vīrieša rokas, tieši plaukstas, tad īpaši iepazīties negribēšu (vienalga kādos nolūkos).
3. Pirmā lieta, ko ņemtu līdzi uz neapdzīvotu salu?
Vīru. Zinu, ka kopā mēs uz salas varētu izdzīvot, un būtu pat interesanti. Tieši vakar pa Discovery skatījāmies vienu raidījumu pa šo tēmu. Un vīram noteikti kabatā būtu nazis.
4. Kas ir pēdējais, ko tu apēdi?
Auzu pārslu putra brokastīs.
5. Pēdējais cilvēks, ar kuru tu runāji pa telefonu?
Māsa
6. Pēdējā filma, ko tu noskatījies?
The Whole Nine Yards ar Brūsu Vilisu. Reāli laba komēdija svētdienas vakaram. :)
7. Pēdējā grāmata, ko tu lasīji?
Lārsona triloģija - biju absolūtā sajūsmā par šo darbu. Nespēju atrauties. Pat mazliet kauns, ka šīm grāmatām nepieķēros ātrāk, jo biju saklausījusies negatīvas atsauksmes. Paldies māsai, ka iedeva man izlasīt.

P.S. Īstenībā labi vien, ka jautājumi tikai 7, jo tikko man tējas krūzē ielidoja salvete. :D Bērns ir paēdis brokastis.

Nododu tālāk visiem, kas šo ierakstu izlasīja līdz galam ;)

1 komentārs: