piektdiena, 2011. gada 7. janvāris

Livin' on a prayer

Kā es šo dziesmu dzirdu, man pilnīgi liekas, es ieelpoju sniegu.



Pirmsākums meklējams vidusskolā, kad es tiku pie pirmā cd pleijera. Rītos cēlos agrāk par sētniekiem, lai pirms skolas pastaigātos pa piesnigušo Siguldu (O JĀ, toreiz bij tieši tādas kupenas, kādas ir tagad, un pēc kādām mana sirds bij sailgojusies...). Šī bija pirmā dziesma albumā (izlasē) Cross Road, un vairāk, aukstuma dēļ mans peijeris nepavilka, atslēdzās. Tā ik reiz, kad izdevās to ierubīt, tikai šo dziesmu noklausījos. Un visu ziemu. Man neapnika.

Agrs rīts.. aizputinātas ielas. Vispirms izrokos līdz vārtiņiem, un tad brienu cauri pilsētai. Tāpat vien, bez mērķa. IR mirklis. Skan dziesma..

We've got to hold on to what we've got
'Cause it doesn't make a difference
If we make it or not
We've got each other and that's a lot
For love - we'll give it a shot

Ohh We're half way there
Woah Livin' on a prayer
Take my hand and we'll make it - I swear
Woah Livin' on a prayer
Livin' on a prayer

Snieg...

1 komentārs:

  1. ja dziesma gan super! ir ari ar Rihannu-ka viesi! ;) p.s. uauauaau!!!

    AtbildētDzēst