pirmdiena, 2010. gada 5. jūlijs

Diaspora?

Protams, protams, GRIBU IZDZĒSTIES NO DRAUGIEM! Ak, mūžs - kurš gan negrib? Pāris reizes esmu jau gandrīz nospiedusi pogu - izdarīt to taču ir gaužām vienkārši, bet tad atrodu kādu ekstra svarīgu iemelsu, lai to neizdarītu. Kāds ir tas ekstra svarīgais iemesls? Tas, ka šķiet, reti kurš no maniem draugiem izmanto e-pastu. Un visi sarakstās tikai caur draugiem.lv. Es, protams, varu pukstēt un lamāties, bet tā nu tas ir. Tāpēc es arī palieku tur. Līdz varbūt kādu reizi, kad mēnesi nebūšu tur iegājusi, beidzot saņemšu dūšu izdzēsties.


Lasot Naumaņa sleju Sestdienā, domāju.. par to "elementāro lopisko ziņkāri". Vai man tāda ir? Ne es tur galerijas skatos, (ļoti reti par tādām atceros), ne es vispār kaut ko tur pētu, kaut arī pamanījusi, protams, esmu - portāls ir kļuvis pārbagāts. Noteikti ir labi - bet es nesaprotu, kur tam atrast laiku!!!! Nudien. Lai domubiedru grupās ieskatītos, vai kur tik vēl ne - man tam vienkārši nav laika. Es tik ieeju paskatīties, vai kāds nav man atrakstījis. Nav, uzreiz eju ārā. Burkānus es audzēju savā dārzā, nevis kaut kādā tur fermā.
Vai es tās lopiskās ziņkāres dēļ nedzēšos ārā? Par to vēl jāpadomā. Vai saraksti ar draugiem var nosaukt par lopisku ziņkāri. Un kā tieši sarakste, lai arī virtuāla, ne vairs papīra vēstuļu formā, atšķiras no kontakta aci pret aci, un vai tiešām vienu no šiem saziņas variantiem varētu nosaukt par lopisku ziņkāri....

Bet par to Diasporu. Beidzot. Tātad - Naumanis savā rakstā min divus veidus, kā cīnīties ar šo atkarību (atkarību no tādām vietnēm kā Facebook un Draugiem). Viens ir gandrīz vai fantastikas filmas cienīgs variants, tāda spraiga trillera, Da Vinči koda stilā, bet otrs - pavisam reāls. Tikai jābeidz audzēt virtuālie dārzeņi, un beidzot jāpazvana un jāuzaicina draugs uz randiņu.

"Bet to visu varēsim paveikt, ja neuzķersimies uz Facebook perspektīvā, draudīgā konkurenta - nenormālu popularitāti aizvien straujāk iemantojošā sociālā tīkla Diaspora.com āķa. Ja nenoturēsimies, baidos, ka pat silts kā čuras viskijs, iešļākts sejā, nelīdzēs."

Punkts. Nu sakiet - vai var būt vēl labāka reklāma, lai cilvēks ietu un skatītos, kas tā tāda diaspora.com ir? Bet vai nu es galīgi neko nesaprotu no tās nenormālās popularitātes, vai arī tā ir kļūdaina adrese - bet sakiet - kas tad tajā mājaslapā tāds ir?

Jeb tas bija joks, uz kura idiotiem jāuzķeras? :D

Ja tā, tad es uzķēros.

Tāpat kā, izlasot anekdoti, tajā pašā Sestdienā (3. jūlija, 2010. gada)

Septiņi dzīves likumi:
1. Tu ar mēli nevari aizsniegt visus savus zobus.
2. Visi idioti pēc 1.punkta izlasīšanas pamēģina to pārbaudīt.
3. Tagad Tu smaidi tāpēc, ka esi idiots.
4. Pirmais punkts nav patiess.
5. Drīz Tu šo ziņu nosūtīsi citam idiotam.
6. Tavu seju joprojām rotā idiotiskais smaids.
7. Neskumsti, es arī esmu idiots.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru