svētdiena, 2010. gada 14. novembris

Dusmās radusies ideja

Būtu tikai godīgi, ja skaistumkopšanas salonos būtu saraksts ar visiem meistariem, un klāt katram būtu zīmīte - vai nu smēķē vai nesmēķē. Jo tas tomēr ir diezgan svarīgs faktors manā izvēlē. Var jau, protams, to prasīt mutiski, bet cik zinu, daudzi to uzskata par nesvarīgu lietu, ka mans jautājums nez kāpēc tiek uztverts agresīvi, it kā svarīgs būtu tikai gala rezultāts. NĒ, mīļie, svarīgs man ir arī pats process, un ja man jāsēž krēslā un klusi jālūdzas, kaut tik ātrāk viss būtu cauri.... Vai tas ir tā vērts lai par to maksātu?


Bet ja būtu šāds saraksts, un es jau iepriekš zinātu vai tā pa gabalu simpātiskā sieviete smird kā skurstenis vai ne, kad pieiešu tuvāk. Nez, vai man ir tiesības pateikt - STOP, man neko no konkrētā cilvēka nevajag un es arī nemaksāšu, jo man vienkārši elpu sit ciet? Neesmu gan tā darījusi, laikam tomēr esmu labs cilvēks, ja jau esmu pierakstījusies, tad jau izturēšu līdz galam... :D. Bet divreiz pie viena un tā paša cilvēka nekad neesmu bijusi, jo vienmēr kaut kā man trāpās tie smēķējošie. Man kā nesmēķētājam grūti. Citiem varbūt vienalga. Cits varbūt pat nejūt. (Hmmm... kādreiz domāju, kaut es arī būtu no tiem cilvēkiem. Bet kad sāku domāt, kas tad viņi ir, sapratu - paldies dievam, ka neesmu vis. Jo tas nozīmētu, ka vai nu es pati smēķēju, vai esmu uzaugusi dūmu mākonī.)

Par pedikīru un manikīru droši vien jau tas nebūtu svarīgi, bet viss, kas saistīts ar seju, kur cilvēks tev pieliecas tuvāk klāt... Tur gan es gribētu, lai manis izvēlētā speciāliste nesmēķētu. Kad es tādu atradīšu?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru