ceturtdiena, 2010. gada 25. novembris

Sen nebiju tā smējusies teātrī

Bijām ar vīru uz izrādi TĀDA ES ESMU. Patiesi patīkams pārsteigums. Izrāde bija jauka un joki no tiesas labi un smieklīgi, un kā jau tas jokiem pieklājas, ar lielu patiesības devu klāt. Būtu interesanti šādu pašu stāstījumu dzirdēt par vīrieti..

Ak, jā, par vienu lietu riktīgi ierēcu, kad galvenā varone teica - Es nekad neesmu lasījusi Privāto Dzīvi, bet tas jau nenozīmē, ka nezinu, kas tur rakstīts! Nu.. doma bija apmēram tāda - :D Daudzas sievietes apgalvojot, ka nelasot Privāto Dzīvi, bet patiesībā to dara, un kā vēl! :D Atzīšos, sajutos mazliet stulbi. Es patiešām neesmu lasījusi Privāto Dzīvi, un kādreiz uz studijām braukājot, šausminājos - pilns vilciens ar cilvēkiem, kas lasa to. Vai tad citas sakarīgākas lasāmvielas nav? Pēc tiem vākiem vai tiešām kādam gribas zināt, kura ir kaut kāda tur tipa jaunākā draudzene, vai ko tā un tā sieva saņēmusi Ziemassvētkos? Bet nu labi. Gaumes katram savas, un nu es zinu, ka iespējams mans apgalvojums, ka es šo žurnālu neesmu nekad rokās turējusi, no malas izklausās tā, it kā es pūstu pīlītes. :D Var jau būt, tāpēc šo tematu vairs necilāšu. Katram sava gaume, lai lasa, ko vēlas. Var jau būt, ka es kļūdos, domādama, ka šis žurnāls ir tāda dzeltenā lapele, kas izseko daudz maz sabiedrībā zināmas personas un tad no viena vārda vai bildes izfantazē veselu stāstu. (Hmmm, tikko atcerējos, kāds man reiz teica, ka ir pat "slavenības", kas šim žurnālam paziņojot, kur iešot, ko darīšot, lai tikai tiktu krāsainajās lappusēs.)

Absolūti fantastisks bija sievietes un pludmales attēlojums. Nu tik trāpīgs! Lai arī par to 40gadnieci mani māca nelielas šaubas, tomēr vēlāk atcerējos, ka taču zinu tādas sievietes, kuras uz 40 gadiem patiesi šķiet piedzīvo kādu uzmanības deficīta krīzi.

Vēl bij labs joks par skūtām kājām un santehniķiem. :D Tie iespējams ir vienīgie vīrieši, kas neiebilst, ka sievietei nav skūtas kājas. :D Kāpēc? Jo viņiem pēc tam jātīra aizd*** trubas. :D

Ja Jums ir iespēja, aizejiet, noskatieties izrādi paši. Man gribētos ticēt, ka nenožēlosiet. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru