ceturtdiena, 2010. gada 25. novembris

Vai Jums patīk ziema?

Cik nu tas nopietni vai nē, bet es esmu pamanījusi tādu sakritību (šodien gan uzzināju vienu izņēmumu..) - tie cilvēki, kas dzimuši vasarā, tiem vai nu patīk ziema, vai arī nav īpašu pretenziju pret tādu ziemu, kurā ir sniegs, arī tad, ja viņiem mīļākais gadalaiks ir vasara.

Savukārt tie, kuri dzimšanas dienu svin ziemas mēnešos, sevišķi aukstajā laikā, tie ziemu labākajā gadījumā nevar ciest, un to vien dara kā čīkst, kā viņiem riebjas ziema.

Hmm, kā jau noprotat, un vēl ņemot vērā to, ka dzimšanas dienu svinu jūnija beigās, pēc Jāņiem, man ziemas ļoti patīk. Sniegs un aukstums mani pozitīvi uzlādē. Šogad gan novembris nedaudz kaitināja, jo es nevarēju sagaidīt, kad noslīdēs zem nulles. Nepatīk man tāds laiks, kad it kā ir par aukstu lai ietu bez jakas, bet uzvelku savu plāno mēteli un man ir karsti, tāpēc ļoti gaidīju tādu dienu kā šī, kad droši zinu - uzvilkšu mēteli un man nebūs karsti.

3 komentāri:

  1. Hmm... Esmu dzimusi februārī, bet vasaru, īpaši karstu, ciest nevaru. Visvairāk mīlu rudeni, taču arī ziema man ļoti patīk.

    AtbildētDzēst
  2. Nu nezinu gan. Dzimusi jūlija, ziema nepatīk. Patīk pavasaris :)

    AtbildētDzēst