pirmdiena, 2010. gada 20. septembris

88/101 - Ferma!

Varbūt kādam tas liksies smieklīgi, bet es patiešām tam nespēju līdz šim atrast laiku - apskatīties to Fermu. Pirms kāda laika, kad, šķiet, tikpat kā ikviena avīze, žurnāls rakstīja par šo cilvēces apsēstību ar Fermu, jau nodomāju -nu takš jāpaskatās man arī, kas tad tur īsti ir, ka cilvēki tik ļoti atkarīgi kļūst, ka, aizejot ciemos, pirmie vārdi bezmaz vai ir nevis "Apsveicu dzimšanas dienā!", bet gan "Var fiksi pie datora? Man fermā raža jānovāc..."


Bet tik atliku un atliku, līdz joka pēc iekļāvu 101 lietas sarakstā. Un tātad - vakar es to izdarīju! Jūūū, jūtos kā varonis! :D

Iegāju draugiem.lv, un nu meklēju, kur tā ferma ir. Nevaru atrast. Bez maz vai jāraksta dienasgrāmatā ieraksts, lai man palīdz un pasaka priekšā, bet beigās tomēr zāles palīdzību lūgt nevajadzēja, ferma paslēpusies zem sadaļas APLIKĀCIJAS. Ieeju, sagaidu tik ilgo spēles ielādi, un nu man ir māja, un, ja pareizi atceros, jau novācami burkāni, un salāti, kas arīdzan tūlīt bija jānovāc. Novada dome pat mani paslavēja un kaut kādu naudiņu piešķīra, iedomājieties? Gandrīz vai sajutos kā medāli dabūjusi. :D

Aizgāju uz veikalu, nopirku puķzirņus, bet kamēr atklāju, ka lai iesētu, jāpaiet uz lapas apakšu un jānospiež uz lāpstas, man jau bija apnicis.

Aizgāju uz viena drauga fermu... uuuuu, salīdzinot ar manu būdiņu un četriem zemes lauciņiem, tā jau bija īsta zemnieku saimniecība. Piefiksēju arī tādu iespēju, kā kaut ko no tā drauga pa kluso pievākt.

Mjā, tad vēl kārtējā naudas kāšana, maksimums es varu uzreiz no kartes pārskaitīt 20 Ls un par to dabūt supernaudiņas, lai pirktu burkānus, redīsus, salātus, no kuriem manam kuņģim tiek tik piga. 20 Ls! Mjā, ir par ko padomāt. Ja vēl cilvēks varētu tā virtuāli paēst, tad jau neko. Ceru, ka neviens tomēr tos 20 Ls tā netērē. Nu var jau tos 49 santīmus iztērēt, un sms aizsūtīt, bet arī tas jau man liekas par daudz. Tarifiem gan neesmu sen sekojusi, bet par tiem 49 santīmiem var draugam sms aizsūtīt un randiņu sarunāt. Būtu daudz lietderīgāk, ne?

Labi. Garākos aprakstos izplūst negribu, sevišķi zinot, ka manu draugu vidū ir Fermas fani, kas ir patiesi aizrāvušies. Kā jau ikvienai lietai, noteikti ir savs valdzinājums, ja vien tam ļaujas. Es neļaujos. Man vienkārši šķiet, ka man tam nebūtu laika. Es pat laiku apskatīties, kas tas ir par zvēru, nevarēju atrast, kur nu vēl spēlēšanai.

Bet nu lai Jums veicas! Lai fermās laba raža. Mums šogad ķirbju raža tā tīri neko. Oktobrī brauksim uz vienu gadatirgu Rīgā, varbūt tiksimies. Pārdošu savu ražu.
P.S. Laikam noteikti jāpiemin, ka es runāju par savu NE-VIRTUĀLO ražu :) Tagad jau nevar saprast, pateikšu, ka audzēju ķirbju un kabačus, 90% padomās, ka es par draugiem.lv Fermu runāju. :D Tāda nu ir tā pasaule.

2 komentāri:

  1. -tagad zinu ka es neesmu vienīgā kas neņemas pa fermu :)) citādi jau bieži par mani smejas- kā?!?? tev nav fermas?? :))) ( protams ka te doma par to pašu fermu)

    man tiešām žēl sava laika tam būtu...

    AtbildētDzēst
  2. Būtu lauksaimniecība mums tik populāra kā Ferma, neviens badu Latvijā neciestu, un visu laiku domātu par to, kā kaut ko izaudzēt.

    AtbildētDzēst