trešdiena, 2010. gada 1. septembris

8/101 - Natalie Merchant

Šo punktu, astoto, iekļāvu.. jā, jā.. mūzikas mīlestības dēļ. Kurš var aprakstīt to sajūtu, kad īstajā brīdī dzirdi īsto melodiju?

Pirmais atklājums nemaz nebija man pašai jāmeklē. Māsa, izlasot manu sarakstu, skaidri un gaiši uzprasīja - šādu dziedātāju zini? Tas esot viņas pēdējā laika atklājums.

Vārds, uzvārds man neko neizteica. Bet melodija paņēma mani no pirmā brīža. Pirmās asociācijas - Tracy Chapmann. Izrādās, viņām ir arī kopēja dziesma (Kā es to varēju palaist garām, nesaprotu, jo Tracy Chapmann vienkārši dievinu).

Tagad klausos dziesmu pēc dziesmas no Natalie Merchant repertuāra, un man trūkst vārdu. Tāpēc vairāk neteikšu neko, jo, šķiet, visi vārdi būs lieki. Ļoti dvēseliski.



P.S. Tagad iekš twitter jāieraksta, lai Jūs man iesakāt kādu dziesmu. Vai arī tepat, komentāros. O, cik daudz jauna tā var uzzināt!

6 komentāri:

  1. Katie Melua, Carla Bruni, Lady Daisy, Kira Kira, Uncle (pēdējie trīs mani šīsvasaras Positivus pozītīvie atklājumi).

    AtbildētDzēst
  2. Paldies. Nākamnedēļ noteikti paklausīšos.

    AtbildētDzēst
  3. Coco Rosie,
    jacob fred jazz odyssey

    AtbildētDzēst
  4. ..es tieši gribēju ieteikt Carla Bruni, bet cita Agnese jau ieteica :)
    ..nu man protams, patīk joprojām un atkal Damien Rice (bet tas jau droši ir zināms)
    ..nu patiesībā, kad ir laiks var uzmest aci manam dziesmu sarakstam http://agzvir.blogspot.com/p/dzesmas.html, ko lēnām vācu kopā, lai izveidotu sev mīļo dziesmu izlasi

    AtbildētDzēst
  5. ...aaa - vēl atcerējos Joni Mitchell

    AtbildētDzēst
  6. Joni Mitchell.. o jā, man kaut kur ir 7 diski, kad tos nonstopā uzlieku.. kad ir noskaņojums. :)

    Kādā lietainā vakarā izpētīšu Tavu sarakstu.

    AtbildētDzēst